Jouluterveiset Intiasta:  Framilla koulutti slummin naisia Indoressa

Jouluterveiset Intiasta: Framilla koulutti slummin naisia Indoressa

”Ennen tätä koulutusta ja mukaanpääsyä naisten oma-apuryhmään en juuri käynyt ihmisten ilmoilla, sillä häpesin itseäni enkä kokenut itseäni tarpeelliseksi”, kertoo 18-vuotias nuori Kiran, joka juuri sai käteensä todistuksen ompelijan koulutuksesta. Puolitoista vuotta...
Vantaa haluaa päästä eroon ulkona kiemurtelevista leipäjonoista

Vantaa haluaa päästä eroon ulkona kiemurtelevista leipäjonoista

  Joulukuussa käynnistynyt Hukaton Vantaa -kampanja nostaa esiin paikallisuuden sekä innovatiivisten toimintatapojen hyödyntämisen ruoka-avussa. Se on osa Vantaan kaupungin ja seurakuntayhtymän Yhteinen pöytä -toimintaa, jonka ideana on vähentää ruokahävikkiä,...
Miljoona suomalaista kuuntelee podcasteja

Miljoona suomalaista kuuntelee podcasteja

      Radiomedia ry julkaisi lokakuussa uunituoreen podcast-tutkimuksen.  Se vahvisti markkinoiden tuntoja.  Podcasteilla jo Suomessakin miljoonayleisö. Muutamia poimintoja tutkimuksesta podcasteja kuuntelee kuukausittain jo yli miljoona henkilöä joka neljännes...
Hear’n Go!  Deloitte lähti mukaan podcastaamaan

Hear’n Go! Deloitte lähti mukaan podcastaamaan

”Deloittella on talo täynnä tietoa. Kiinnostavia keskusteluja asiakkaiden sekä kumppaneiden kanssa käydään päivittäin satoja. Pohdimme viestinnässä, että on sääli pitää herkullisia teemoja vain omien seiniemme sisällä. Siksi päätimme kutsua sidosryhmiämme...
Kohtasitko puhujan pahimman vihollisen?

Kohtasitko puhujan pahimman vihollisen?

                    Jotta tietäisi, mitä sotaa käy, on tunnettava vihollinen. Tämä pätee myös puhumiseen. Moni arvioi suurimman uhkan oman viestin perille menemiselle olevan oman jännityksen, huonon valmistelun tai asian monimutkaisuuden. Näitäkin vaarallisempi...
Viestintä kriisitilanteessa käynnistää voimakkaan tunnerodeon

Viestintä kriisitilanteessa käynnistää voimakkaan tunnerodeon

Kriisit ovat yksilöitä omine erityispiirteineen. Eikö myös viestinnän tulisi ottaa huomioon tekijät, jotka luovat kullekin kriisille ajurit? Kriisiviestinnän keskeinen ajovoima on emootio, sillä media hakee tapahtumista ihmisten kokemuksia, todellisten ja oletettujen...
Finanssialan viestinnän striptease

Finanssialan viestinnän striptease

“Sain pankin sijoitusneuvontaa, enkä tajunnut siitä mitään. Päätin yrittää sen sijaan itse”, kertoo nainen Facebookin sijoitusryhmässä. Tällaiset kokemukset ovat valitettavan tavallisia: finanssilaitosten viestintä on täynnä kryptisiä termejä eikä luottamusta...
Share This