VIESTINTÄSTRATEGIA ON VIESTINNÄN YDIN
VIESTINTÄ JA PR
Viestintästrategia määrittelee organisaation viestinnälle keskeiset tavoitteet, viestit ja kohderyhmät sekä kanavat sen toteuttamiseen. Tavoitteena on taata hankkeen onnistumiselle ja myönteiselle näkyvyydelle olennaiset yleisöt (asiakkaat, päättäjät) sekä mediat (ansaitut mediat ja julkisuusareenat/spokesmanit) sekä suunnitelma niiden tavoittamiseksi.
LISÄÄ AIHEESTA STRATEGIA
BRÄNDI
Brändistrategian tehtävänä on kiteyttää, millaisena yritys tai organisaatio haluaa näyttäytyä asiakkailleen ja miten se erottuu kilpailijoistaan. Selkeä brändistrategia toimii hyvänä ohjenuorana kaikelle tekemiselle, olipa kyseessä sitten yrityksen sisäiset prosessit tai markkinointitoimenpiteet. Framillan brändiarkkitehti Jaana Haapala on Suomen kovimpia brändiosaajia.
BUSINESS
Liiketoimintastrategiassa määritellään mm. millä markkinoilla yrityksen tulisi toimia, mihin ko. markkinat ovat menossa. Prosessissa määritellään myös se, missä liiketoiminnoissa yrityksen kannattaa olla mukana ja missä ei. Tiimimme yhdistää strategiatyössään vahvan kokemuksen ketteriin ja nykyaikaisiin toimintamalleihin.