KAIKKI LÄHTEE STRATEGIASTA

Viestintästrategia määrittelee organisaation viestinnälle keskeiset tavoitteet, viestit ja kohderyhmät sekä kanavat sen toteuttamiseen. Tavoitteena on taata hankkeen onnistumiselle ja myönteiselle näkyvyydelle olennaiset yleisöt (asiakkaat, päättäjät) sekä mediat (ansaitut mediat ja julkisuusareenat/spokesmanit) sekä suunnitelma niiden tavoittamiseksi.

VIESTINTÄ JA PR

BRÄNDI

Brändistrategian tehtävänä on kiteyttää, millaisena yritys tai organisaatio haluaa näyttäytyä asiakkailleen ja miten se erottuu kilpailijoistaan. Selkeä brändistrategia toimii hyvänä ohjenuorana kaikelle tekemiselle, olipa kyseessä sitten yrityksen sisäiset prosessit tai markkinointitoimenpiteet.  Framillan brändiarkkitehti Jaana Haapala on Suomen kovimpia brändiosaajia.

BUSINESS

 

Liiketoimintastrategiassa määritellään mm. millä markkinoilla yrityksen tulisi toimia,  mihin ko. markkinat ovat menossa.  Prosessissa määritellään myös se, missä liiketoiminnoissa yrityksen kannattaa olla mukana ja missä ei.  Tiimimme yhdistää strategiatyössään vahvan kokemuksen ketteriin ja nykyaikaisiin toimintamalleihin.

Framilla Finland logo

TILAA UUTISKIRJEEMME!

TILAAMALLA UUTISKIRJEEMME SAAT SÄHKÖPOSTIISI UUTISIA VIESTINNÄN MAAILMASTA SEKÄ MM. KUTSUJA TAPAHTUMIIMME. 

Tilaamalla annat meille luvan lähettää niitä. Voit milloin tahansa poistua uutiskirjelistaltamme. Huolehdimme henkilötiedoistasi hyvin, emmekä koskaan anna niitä ulkopuolisille.

Hienoa tilauksesi onnistui! Lähetämme sinulle uutiskirjeitä ja kutsuja harvakseltaan.

Share This